Die Wilfred toch.

Een tijdje geleden kreeg ik via zijn advocaat een brief dat ik dit blog moest verwijderen omdat je niet zomaar iemand een oplichter kunt noemen.

De Ironie (inderdaad met een hoofdletter I) is nu dat de advocaat nog steeds op het geld van Wilfred van der Pol alias Wilfred Kuilman zit te wachten. De advocaat is dus opgelicht door de man die ik geen oplichter mocht noemen, ik zeg, “gniffel gniffel”.

Ik ben benieuwd of Wilfred er in slaagt om een advocaat te vinden om dit blog aan te pakken, mijn advies aan deze advocaat is, zorg in ieder geval dat je je geld krijgt. Mocht ik een brief krijgen dan stuur ik deze advocaat direct het adres van zijn oude advocaat. (Ik neem aan dat zijn oude advocaat geen tijd meer in hem stopt). Enne, het mag nu toch echt duidelijk zijn dat Wilfred echt een oplichter is, en dat de maatschappij gewaarschuwd moet worden.

De reden voor dit blog is nu echt om iedereen te waarschuwen. Inmiddels heeft hij de vrouw verlaten met wie hij samenwoonde, een partij schuld achterlatend, en hij is nu ingetrokken bij een ander slachtoffer. (Ik vind het niet netjes om haar naam te noemen). Hij heeft zijn naam ook maar veranderd in Kuilman, de naam van zijn moeder. Iemand verandert niet zomaar zijn naam.

En het verhaal blijft gewoon doorgaan, want as maandag 13 Augustus komt blijkbaar zijn naam in de krant als de man “zonder vaste woon of verblijfplaats” want… je gelooft het niet, …..er zijn nog meer mensen die iets tegoed van hem hebben.

Wordt vervolgd.